Podpora

  • Ako si vyhľadám produkt?

    V časti OBJEDNAŤ TOVAR je možné vyhľadávať jednotlivé produkty cez vyhľadávacie okno, do ktorého napíšete časť alebo celý názov produktu (napr. Ugo pomaranč) alebo prostredníctvom jednotlivých kategórií produktov (100% šťavy, Smoothies, ...)

  • Ako si objednám tovar?

    Po zvolení počtu balení vložíte vybraný produkt do košíka kliknutím na tlačítko DO KOŠÍKA. V prípade, že produkt momentálne nie je dostupný, je označený ako NIE JE NA SKLADE.

    Počet balení môžete meniť buď pri vkladaní produktov do košíka, ale aj v samotnom nákupnom košíku. V prípade, že zmeníte počet balení priamo v košíku, aktuálna výška objednávky sa Vám zobrazí až po kliknutí na tlačítko PREPOČÍTAŤ KOŠÍK.

    Pokiaľ ste objednávku tovaru ukončili, kliknutím na tlačítko REKAPITULÁCIA OBJEDNÁVKY sa zobrazí sumár celej objednávky s výslednou sumou, dátumom dodania ako aj adresou, na ktorú Vám bude tovar dovezený. Pokiaľ si želáte ešte upraviť objednávku, môžete tak urobiť kliknutím na tlačítko UPRAVIŤ OBJEDNÁVKU. V prípade, že chcete zmeniť miesto dodania, kliknite na tlačítko ZMENIŤ. Do okienka POZNÁMKA K OBJEDNÁVKE môžete v prípade potreby napísať Vaše ďalšie požiadavky. Kliknutím na tlačítko ODOSLAŤ sa objednávka definitívne odošle na spracovanie. Automaticky Vám bude zaslaný potvrdzujúci email o Vašej objednávke.

    V prípade, že si aj po odoslaní objednávky prajete doplniť ešte nejaký produkt, prípadne chcete objednávku stornovať, kontaktujte nás na info@ugonapriamo.sk.

    Po potvrdení a odoslaní objednávky Vám automaticky na Váš email príde potvrdenie o prijatí objednávky. Po spracovaní objednávky bude na Váš email zaslané druhé potvrdenie spolu s rozpisom objednaného tovaru a konečnou sumou za objednávku. Aktuálny stav Vašich objednávok si taktiež môžete skontrolovať po prihlásení na Váš účet vo svojom profile v časti Objednávky.

  • Ako funguje expresná objednávka?

    Expresná objednávka Vám ešte viac zjednoduší a zrýchli celý proces objednávania. Kliknutím na tlačítko EXPRESNÁ OBJEDNÁVKA máte 2 možnosti. V prípade, že si vyberiete možnosť NAHRADIŤ, budú aktuálne položky vo Vašom nákupnom košíku vymazané a nahradené položkami z poslednej objednávky. Stlačením tlačítka DOPLNIŤ budú aktuálne položky v košíku doplnené položkami z poslednej objednávky. Tlačítkom ZRUŠIŤ sa vrátite naspäť do nákupného košíka bez akejkoľvek zmeny. V prípade, že v košíku nebudete mať žiadne položky, vytvorí sa Vám na základe Vašej poslednej odoslanej objednávky nová identická objednávka, ktorú si môžete v prípade potreby upraviť alebo aj hneď odoslať.

  • Aké ceny sú uvedené pri produktoch?

    Pri jednotlivých produktoch je uvedená cena bez DPH za jeden kus ako aj za celé balenie. V prípade, že sa na Vami objednaný produkt vzťahuje akcia, produkt je označený modrou farbou a uvedená cena je už po zľave.

  • Aká je minimálna výška objednávky?

    Každý produkt je zaradený do skupiny, ktorá musí pri objednávke spĺňať minimálnu hodnotu, aby bola zavezená. Pokiaľ výška minimálnej objednávky nebude splnená, systém Vás upozorní a objednávku nebude možné odoslať.

    V jednej objednávke je možné objednať iba jednu skupinu produktov.

    Minimálne ceny závozov sú nastavené pre skupiny produktov nasledovne:

    • UGO PET – 25 € (EUR)
    • UGO FOOD – 4 € (EUR)
    • POLOTOVARY – 3.5 € (EUR)
  • Kedy dostanem tovar?

    Pri objednávke Vám systém automaticky ponúkne dátum najbližšieho závozu na Vašu prevádzku. Objednávku treba odoslať minimálne 2 pracovné dni (48 hodín) pred závozovým dňom. V prípade, že objednávku odošlete počas pracovného dňa po uzávierke, systém posunie najbližší dátum dodania na ďalší možný termín.

    Pre šalatérie a fresh bary UGO sú uzávierky objednávok počas pracovných dní pre jednotlivé skupiny produktov nastavené nasledovne:

    • UGO PET – 10:15 hod.
    • UGO FOOD – 10:15 hod.
    • POLOTOVARY – 10:15 hod.

    Pre ostatné prevádzky sú uzávierky objednávok pre jednotlivé skupiny produktov nastavené nasledovne:

    • UGO PET – 13:15 hod.
    • UGO FOOD – 10:45 hod.
    • POLOTOVARY – 10:45 hod.
  • Ako si zmením miesto dodania?

    V prípade, že máte na Vašom účte zaregistrovaných viac prevádzok, kliknutím na prevádzku na hornej lište sa Vám zobrazí zoznam prevádzok, na ktoré si môžete objednať tovar. Jednoducho si vyberiete miesto dodania a môžete ďalej pokračovať v objednávke.

    Miesto dodania sa taktiež dá zmeniť v Sumáre objednávky, kliknite na tlačítko ZMENIŤ a vyberte si prevádzku, na ktorú si želáte doviezť objednaný tovar.

  • Čo ak zabudnem prihlasovacie údaje?

    V prípade, že ste zabudli vaše prihlasovacie údaje, kliknite na úvodnej strane webovej stránky na tlačítko ZABUDNUTÉ HESLO. Po vyplnení údajov bude na Váš email zaslaný email s inštrukciami na obnovenie zabudnutého hesla, prostredníctvom ktorých si nastavíte nové heslo.

    Prihlasovacie meno je Vaša emailová adresa, ktorú ste administrátorovi uviedli pri registrácii vašej prevádzky. V prípade problémov nás prosím kontaktujte na info@ugonapriamo.sk.